پرینتر پر سرعت دورو رنگی HP 553 DN

در دنیای امروزی کاربران به دنبال دستگاه هایی مقرون و به صرفه و در عین حال با سرعت بالا و همراه با کیفیت چاپ عالی و تکنولوژی های روز دنیا می گردند.شرکت HP با تولید پرینتر HP 553 DN  که در عین کیفیت و سرعت بالا هزینه های پایینی دارد به کسب و کار دنیای امروزی رونق بخشید.

چند ویژگی بارز پرینتر لیزری رنگی HP 553DN عبارتند از : 

سریعترین در کلاس خود 

پرینتر HP 553DN با ویژگی چاپ دورو در میان هم رده های خود سرعت بالایی دارد به گونه ای که چاپ اولین برگ تنها در 9 ثانیه طول می کشد و آماده می شود

در مصرف انرژی هوشمندانه عمل کنید

این پرینتر با دارا بودن تکنولوژی Smart Media - sensing and toner به صورت کاملا هوشمند مصرف انرژی را در خود کاهش می دهد.

پرینت های بیشتر با کارتریج هایی با ظرفیت بالا 

با کارتریج های اورجینال با بازده بالای HP High-Yeild به کار رفته در پرینتر HP 553DN شما می توانید تعداد صفحات بیشتری را بدون افت کیفیت پرینت بگیرید. بازدهی کارتریج های این دستگاه نسبت به مدل های پیشین خود به مقدار 58% افزایش یافته است.

پرینت هایی با کیفیت حرفه ای 

پرینت های ارائه شده توسط این دستگاه در رنگ هایی درخشان و با کیفیت حرفه ای و اندازه های وسیع باعث شده تا این پرینتر بسیار مناسب برای استفاده در شرکت ها و انجام کارهای تبلیغاتی شود.

به پرینت گرفتن و کار خود ادامه دهید

پرینت گرفتن از دستگاه های تلفن همراه در حین کار با این پرینتر برایتان امکان پذیر است. این پرینتر با استفاده از تکنولوژی های خود امکان پرینت گرفتن از دستگاه های همراه را بسیار آسان کرده است .